Reklama u turizmu

Reklamiranje je samo manji segment marketinga, a u turizmu ima posebnu ulogu. Neadekvatno reklamiranje je  zagarantirani put ka reklamaciji gosta, problemima i gubitku gosta.

Reklamiranje UVIJEK obećava više i u tu svrhu se koristi raznim psihološkim alatima. Npr. kod produkta kao što je  Coca-Cola, realna vrijednost je npr. "utaživanje žeđi" a dodatak su epiteti tipa "osvježavajuća", "ukusna"  i sl.

Koje vi vrijednosti imate za gosta koji kod vas boravi i da li ih prezentirate na adekvatan način? Što treba znati za sastavljanje dobrog oglasa, što kupac očekuje i sl. pitanja u punom članku samo za pretplatnike tj. iznajmljivače agencije.

Natrag na KUTAK ZA IZNAJMLJIVAČE
HR - home Vodič Smještaj Turist. linkovi Fotoalbum O nama


Š 1992. - 2013.Kristofor D.o.o. Sva prava pridržana. ---- Upiti: info@kristofor.hr ,  Sugestije i komentari: Webmaster